Skip to main content

FOTO. S-a lansat! Cum arată postul lui Adrian Sârbu? Cine sunt clienții de publicitatea din prima zi?

 
FOTO. S-a lansat! Cum arată postul lui Adrian Sârbu? Cine sunt clienții de publicitatea din prima zi?

GALERIE FOTO. Aleph News, postul de știri a lui Adrian Sârbu, a început să emită. Cum arată? Ce are deosebit față de alte stații informative? Și cine au fost clienții de publicitate încă din prima zi (pentru că pe post sunt reclame, și de la clienți mari)

Publicitate

Am urmărit în această dimineață programele de pe Aleph News și venim cu câteva observații (pe Vodafone - fostul UPC, este pe 407):

  • Cea mai importantă inovație adusă de post: imaginea de TV se vede diferit pe online. Pe dispozitivele mobile, imaginea este pe înalt, pe format de Instagram (9:16). Dacă, de exemplu, pe ecranul TV imaginea este împărțită în două pe orizontală, pe mobil e împărțita pe verticală. "Noi nu vedem online-ul ca pe o amenințare", justifică prezentatorii soluția aleasă.
  • Cadrele cu prezentatori sunt foarte, foarte apropiate. Practic, nu se văd mâinile și nici umerii.
  • Culoarea predominantă din grafică este roșu: scris roșu pe fundal alb.
  • Grafica este minimalistă, cea mai mare parte a ecranului este dedicată imaginii, fără alte chenare.
  • Postul Aleph News nu are burtiere în partea de jos a ecranului sau de tip crawl (cum au celelalte stații)
  • Prezentatorii folosesc și formule de adresare directă, la persoane a doua, singular ("Îți dai seama ce surpriză i-a făcut"). Și rubrica meteo se numește "Vremea ta".
  • În discuțiile cu reporteri sau corespondenți, ecranul este împărțit în două (simplu, fără artificii grafice).

Aleph News pe ecranul TV și pe mobil

Reclame din prima zi

Postul de știri al lui Adrian Sârbu a avut reclame încă din prima zi de emisie. De la clienți importanți din piața de publicitate.

Din monitorizarea Paginademedia.ro, Aleph News a avut reclame de la:

  • Vodafone
  • Eon
  • Enel
  • Banca Transilvania
  • First Bank
  • Samsung
  • Syos
  • Pallette - Schwartzof
  • Dove
  • Red Bull

GALERIE FOTO. Capturi Paginademedia.ro din emisia Aleph News din prima zi

Citește și: VIDEO. Felix Drăghici și Costi Mocanu, emisiune la televiziunea lui Adrian Sârbu. Promo-ul viitorului post. Cine apare în clip?


Citește și: Plecare importantă din Pro TV. Unul dintre veteranii stației, Felix Drăghici, părăsește televiziunea. De când?


Citește și: Costi Mocanu pleacă din Pro TV după 25 de ani. Mocanu, pentru Paginademedia: "E genul de divorț în care ei rămân prieteni"


Citește și: Andrei Tomescu părăsește Digi24, după nouă ani. A trecut tot la un canal de știri


Citește și: Jurnalista Ioana Țigănilă părăsește Digi24 după nouă ani


Citește și: Adrian Sârbu face trei televiziuni noi: un post de comedie, unul de business și unul de știri. A luat deja licențele


Citește și: Adrian Sârbu și Marius Tucă, într-un nou proiect TV. Televiziunea Smart TV a primit licență de la CNA


Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • In plus, toti sunt imbracati in alb sau negru, imaginea fie nu e foarte buna, fie nu au investit suficient si in machiaj. Iti dai seama cum se vad stirile astea pe HD si ecran foarte mare. Trebuie sa fie suparator. Si cam toti au dintii foarte galbeni si urati. Asa se vede de atat de aproape. Mie mi se pare suparatoare adresarea asta directa ("copilul tau va primi") sau interactiunea dintre doamna de la stiri si reporter ("copilul meu a primit doar 20% majorare" / "alocatia copilului tau")... parca ar barfi, asa imi suna. Ideea asta cu alb zici ca e desprinsa un pic din filmele SF si asta imi inspira si grafica minimalista, doar ca mi se pare mie ca nu e sustinut de calitate. Vizual mi se pare neplacut din cauza apropierii prea mari si prea in detaliu. Ecranele tind sa se mareasca, deci cred ca va fi greu de urmarit. Multe umbre, pete, mie nu imi place. La Costi Mocanu nu ma puteam uita decat la faptul ca avea ceva negru intre dintii de jos, chiar daca are niste ochi extrem de albastri. E extrem de neplacut. Si prezentatorii fie au emotii, fie inca nu s-au adaptat la stilul asta si se ma poticnesc, mai dau balbe, mai spun aiureli. Itii dai seama ca atunci cand se poticnesc li se vad si toate expresiile fetei care vin o data cu poticneala. Mie mi se pare gresit din start, dar o fi avut Sarbu o logica pentru toate astea.
  • Grafica asta este o combinație între Observator și stirile ProTV, cine a făcut-o a luat bani frumoși pentru nimic. Acel roz care bate spre roșu (că roșu nu îl pot numi, cel puțin din imagini) este oribil!
    La fel și cadrele, nu tu umăr, mâini, doamne ferește! Dacă asta este Smart, mai bine rămân pe Pro și Antena, că tot le începe grila de toamnă.
    Stiri? Newsfeed-ul de la Facebook este mai interesant decât conținutul lor.
  • Buna dimineata, Romania! Buna dimineata, Bucuresti! Buna dimineata, Adrian Sarbu!
    V-ati trezit? Ati baut o cafea, un fresh, niste vitamine, ceva? Dupa party si dupa lansarea Aleph? Sunteti printre noi? Nu prea cred sau nu sunteti ascultat/inteles de cei carora le vorbiti superior-in dodii de sfere si paradigme. Cred ca este un record sa lansezi o televiziune fara imagini si un canal de stiri fara informatii. Rar am mai vazut o butaforie mai mare de gard, pentru o lipsa atat de acuta de leopard. Mie, telespectatorului, nu imi puteti lua ochii (mintea) cu niste fete in prim plan care rostesc franturi de informatii, ciuntite, retezate, sacadate pe post de adevaruri absolute. Oricat de futurist ar fi ele impletite si sectante in alb holbate, nu le cred. Unde sunt sursele informatiilor pe care le rostesc emfatic cu adresarea lor directa mieroasa si calma? Unde sunt informatiile zilei daca tot va doriti o televiziune de stiri? Unde e structura unei povesti de viata relevanta, cu unghiuri diferite de abordare si vedere, daca in cele mai complexe stiri apare un singur interviu, taiat in trei. In prima zi am aflat ca un pusti a primit jucarii de 3 mii de lei, ca niste unii au reciclat un submarin, ca Trump si Biden au replici de campanie si subliminal ca Orban va sta in gat ca nu v-a dat 5 milioane de euro sa faceti o nimica de campanie dintr-o stire veche despre o fosta sefa a consilului elevilor care nu vrea bani de la guvern, in care corespondentul a inceput cu "nu am reusit sa aflam nimic de la familie" . A, si a mai alergat o fata prin cadru sa ne explice ca e bine sa ne miscam. O mana de editori cu viciul fumatului ar fi reusit sa culeaga si sa editeze mult mai coerent, cred, niste stiri ale zilei pentru macar un calup. Revolutia nu e sa reinventezi roata, ci sa o invarti corect indiferent de context. Niste comentatori de fotbal nu vor fi niciodata (cel putin perceputi) niste oameni de substanta pe informatie serioasa, niste fatuci ochioase de pe strada, nu vor fi niciodata niste jurnalisti. Gazetari, pardon, cum le place dinozaurilor sa le spuna, aia care au nascut gaina sau au facut si o poezea cu rima bal-spital-Caracal Asa ca buna dimineata, Adrian Sarbu. Poate faceti rost de bani pentru studio-uri, echipa editoriala de substanta, niste reporteri si operatori etc si apar astfel si stirile. News, astea. Aleph News. Da, nu sunt ale lui Halep... Mda, ca de prosti, cautati altii, nu s asa de multi cum credeti...
  • Nimic nu e mai jalnic decat profilul lui Felix. Gușa de cocalar, ranjet de ***, cearcane de junkie. Anti-TV. E penibilul de 40’si ceva de ani care, in loc sa-si ia decapotabila, se pune pe sticla. Costi Mocanu nu poate fara el? Cred ca si cand merge la *** Dam cu skip?
  • Mă scuzați dar acest Aleph News mi se pare o glumă proastă. Înțeleg că au încercat să vină cu o idee de afară, revoluționară pe piața media de știri românească și m-am uitat vreo 2 ore dar dezamăgire mai mare ca asta nu credeam să văd. Apoi dacă te numești televiziune de știri, fii și transmite chestia asta. La știri trebuie să fii credibil, să transmiți o informație din care privitorul sau ascultătorul să rămână cu ceva, să zici la final "da, dom'le, știu de la Aleph News"; ori aici văd niște capete (și atât) frumos machiate, totul pe alb și ca fundal și ca vestimentație minimalista. OK, se adresează publicului "smart", dar chiar și așa e amețitor să vezi niște fețe in mișcare iar prezentatorii rămân în direct chiar și când materialele "știrilor" curg in dreapta sau jos. Publicitatea intră haotic după două știri citite, se revine la citirea prompter-ului de către acel cap frumos coafat și machiat și tot așa. Hai maaaaa....ce dracu e mizeria asta? Nu tu studio, nu vezi mimica completă a omului. In contextul pieței și așa sufocată de televiziuni, mă întreb ce audiență o să aibă acest post. Sper că ei nu se gândesc că vor vorbi vreodată de audiență să obțină câteva procente acolo. Da, probabil cineva o să zică că ei nu vor audiență că se adresează publicului smart, dar totuși...o televiziune din audiență se hrănește.
    Păcat! Cu stilul ăsta mult prea futurist nu vor face mulți purici în spațiul media, cel puțin pe TV.
    Păcat de Tomescu, trebuia să rămână la Digi 24. Regret mult că a plecat de acolo.

    Eu zic pas la această tentativă de televiziune de "știri". Nu m-a prins, iar prima impresie contează.
  • BODGY ! de unde stii toate astea ca doar au inceput si nimeni nu-si poate exprima o parere dupa o zi sau doua Esti de-al lor ? comentariile ,,rautacioase ,, pt tine vin de la anuntarea colaboratorilor si moderatorilor Cind auzi ca vine cristoiu sa-si dea cu parerea e clar ca acest post e un rebut
  • Daca ceva este foarte bine, parerea mea este ca sunt fețele noi, tinere si imaginea nu se confuda deloc cu celelelte posturi de stiri atat de obosite si triste. Daca rezolva problema continutului, adica daca vor da stiri relevante si smart si nu varietați, s-ar putea sa fie altceva pe piata tv de la noi.
  • Din ce comentarii rautacioase vad, imi dau seama ca Romania inca nu este pregatita pentru un astfel de post ca Aleph News. De fapt nu ma mira cand vad ce audiente au Romania TV, Antena 1 sau Pro TV. Aleph News este cu adevarat un post "ca afara", unde stirile conteaza si nu discutiile interminabile ca la Antena 3, grafica simpla mai de anul 2020, privitorul se simte mai apropiat de prezentator, de televiziune prin acel close-up al stiristilor, seamana cu Plus24 din Austria.
  • De ce modul de prezentare al știrilor și pachetul grafic arată ca o reclamă la Gerovital sau la un șampon L'Oreal?
    Ce să zic, le urez succes în continuare. Voi avea nevoie.
  • De 5 ore de la lansare, nu a fost nicio reclamă la medicamente. E incredibil, chiar dacă multe dintre reclamele ce le vedem la TV sunt la industria pharma.

Trimite un comentariu