Noutăţile lunii noiembrie pe Netflix: „Stranger Things 5”, „Frankenstein” de Guillermo del Toro şi seria „Death by Lightning”
GMP a câştigat o parte din comunicarea KFC, Taco Bell şi Pizza Hut în România. Cine face restul? Cine a fost la licitaţie?
PARTENERIAT. Cursuri despre jurnalism economic. Profesori: Mona Dîrţu, Alina Mărculescu Matiş şi Valentin Tătaru. Cum te poţi înscrie?
Ovidiu Ioaniţoaia revine în online cu un nou sezon al emisiunii „Prietenii lui Ovidiu”. Cine e primul invitat
Televiziunea DIVA difuzează producţii romantice în luna februarie. Film cu actorul Jesse Metcalfe, cunoscut din serialul „Neveste disperate”
FUSION. Filarmonicile "coboara in strada" la Brasov: Rock Simfonic cu Iris si Felicia Filip, Jazz Coral si Pop Simfonic. Piese celebre sau virale, cantate de orchestre. Ovidiu Anton, unul dintre invitati
Facultatea de Jurnalism, mesaj de susţinere pentru jurnaliştii care „în această perioadă, informează corect şi echidistant”
COMUNICAT. Lansarea Serviciului Integrat de Amplificare 360°: Mixul perfect între Publisheri, TV şi DOOH prin colaborarea Thematic Group şi Flaminjoy
Expoziţia World Press Photo a ajuns în România. În ce oraşe poate fi vizitată, de ziua libertăţii presei
CTP: „Acum contează să fii primul care spune ceva. Şi să şochezi! Calitatea de jurnalist a devenit cât se poate de vagă, până la a nu mai exista în ochii publicului” - VIDEO
VIDEO. Dio Boacă, despre 2024: "A fost un an frumos, pe plus, deşi ne-a trecut glonţul pe la ureche. Nu am fost nici la pandemie speriat ca de data asta!" E bine economia, e bine şi publicitatea!
Facultatea de Jurnalism, scrisoare publică de susţinere a protestului Emiliei Şercan. Cere autorităţilor statului român „să nu rămână pasive în faţa unor astfel de abuzuri”
Emisiunea „Care pe care” are un nou sezon la TVR 1. Ruxandra Gheorghe Negrea: „Întrebările nu sunt grele, viteza de reacţie e cea care face diferenţa dintre concurenţi”
VIDEO. De ce nu a făcut Naumovici un film cu influenceri? „E suficient că e regizat de un om care nu e regizor. Privesc povestea asta ca pe o modă, ca pe o scurtătură asta cu influencerii în filme”