Ei şi ceilalţi: Antena 3 şi România TV, note mari pentru încredere de la publicul lor, note mici de la cei care nu se uită
Televiziunea în 2017. Românii, din nou campioni la aruncarea cu privirea. Grupul Pro, cele mai mari venituri din reclame. Posturile de nişă, în creştere. Show-urile TV, din ce în ce mai atractive pentru români
Campanii româneşti, premiate la Cannes Lions: MagicHome a luat argintul şi Uite Barza, semnată de Publicis, a luat bronzul
PARTENERIAT. Bilanţ iCEE.fest 2018: 3.700 de participanţi au transformat Bucurestiul în Capitala Internetului din Europa
BLOGOSFERĂ. Tolo: Protocol fină – naş. Becali: "Arena Naţională e a Stelei pentru că o am pe fina primar!"
EXCLUSIV. Cine prezintă Vrei să fii milionar pe Kanal D? Două indicii: e vedetă Kanal D şi a fost vedetă Pro TV
Contra curentului. Lumea consumă mai puţin ştiri de pe Facebook, românii, mai mult. Pro TV, Ziarul Financiar, TVR şi Digi 24, în topul încrederii
RCS şi Antenele s-au împăcat. Cel puţin aşa spune Digi: "Toate litigiile cu Intact au fost stinse". Istoria "războiului de zece ani"
VIDEO. Un oficial Netflix la iCEE.fest, întrebat dacă există posibilitatea ca Netflix să producă conţinut în România: „Probabil.”
EXCLUSIV. Şi Antena 1 face un fel de Exatlon. Ce format pregăteşte? În toamnă, vor fi trei ”exatloane”: pe Kanal D, pe Pro TV şi pe Antena 1
VIDEO. Momente emoţionante. Campania Magic Home, aplaudată în picioare de sute de publicitari pentru Marele Premiu Effie
Andrew Weld-Moore, Head of Digital Business Facebook: „Sunt aproximativ 65 de milioane de oameni de pe glob care sunt în contact cu o afacere românească pe Facebook”
iCEE.fest 2018 ia startul la Bucureşti. Primul subiect de discuţie: trei trenduri de urmărit în business-ul digital
Pătraru, la ultima ediţie din sezon pe TVR. "Ordinul pe unitate este clar. A fost dat acum mai bine de şapte luni: Starea naţiei, afară de pe postul naţional"