ActiveWatch. „Discursul urii”, anul trecut. Derapaje de la Viorica Dăncilă, Iohannis sau CTP. Cuvântul „autist”, popular printre politicieni
Soluţii contra „fake-news”. Cum îţi poţi da seama dacă ai de-a face cu ştiri "dubioase". Sfaturi pentru consumatorii de presă
TVR are o nouă Comisie de Etică. Situaţie bizară la studioul din Târgu Mureş. Votul a fost reluat la o zi după alegeri
BILANŢ 2018. Afacerile televiziunilor în 2018. Pro TV, profit uriaş. Au „înflorit” profiturile televiziunilor Romania TV şi Antena 3
FOTO. iCEE.fest: UPGRADE 100 a luat startul. Primele concluzii despre publicitatea în digital: Mobile ad a ajuns la 50%. Publicitatea digitală în România, peste 70 de milioane de euro
EXCLUSIV. Mulţumim din inimă partidelor! Câţi bani au cheltuit pe TV partidele în campania electorală
INTERVIU. Cum să fii liber în presa locală. Liber în Teleorman. Povestea: „Scrisul liber e cel mai frumos şi mai periculos sport posibil”
BRAND FINANCE. Cele mai valoaroase branduri româneşti. Digi, singura firmă cu afaceri în zona de media din primele zece
Tolontan: Agerpres a dat TOATE filmările şi fotografiile manifestanţilor din 10 august la cererea poliţiei lui Carmen Dan „ca să fie identificaţi oamenii”! Şeful departamentului video a refuzat, dar conducerea s-a executat
SURSE. Cu cine se discută vânzarea Pro TV. Două companii internaţionale, în cursa pentru preluarea companiei care deţine Pro TV
Digital News Report. Publicul începe să aleagă brandurile media cu „reputaţie bună”. Pro TV şi Digi24 conduc în topul încrederii
BULETIN DE BUCUREŞTI. Jurnaliştii Oana Despa şi Victor Ilie, într-un proiect online: „Vom explica cifrele seci din bugetele primăriilor”
EXPERIMENT jurnalistic la Digi24. Opt echipe de reporteri, trimise cu trenul pentru o dezbatere despre infrastructura feroviară
Jurnalista care investighează treburile Bisericii, ameninţată că i se „va rupe capul”. „Ce vă interesează pe voi ce fac preoţii?”
Pro TV vrea ajutor de la Guvern pentru serialul Vlad. Peste un milion de euro. Sacrificiul de pe Antena 1 a primit deja
Piaţa de publicitate din România, aproape jumătate de miliard de euro. Cel mai mult în TV, dar şi netul e aproape de suta de milioane
Directorul de vânzări al Antena Group, al cincilea mandat în board-ul EGTA - Asociaţia regiilor de vânzări pentru TV şi Radio
Thinkdigital, deţinută de Dragoş Stanca, proces de repoziţionare. Stanca: Compania nu mai e doar o regie de vânzări